Assassin's Creed: Rogue Magyarítás

Sziasztok. 2014 egész erős év volt Assassin's Creed fronton, mert a Ubisoft 2 AC játékkal is megörvendeztette a nagyérdeműt. egyfelől ugye a Unity-vel (aminek voltak hibái, elismerem, én is sokat káromkodtam előtte, de egy meglehetősen élvezetes, jó játék volt) illetve a sokkal jobban magasztalt Rogue. Sajnos nekem nem volt még alkalmam az utóbbival is játszani, ennek apropóján én csak egy kisebb részt vállaltam be a fordításból. A munka java részét Konyak és Gora végezte, nekik jár a maximális tisztelet és köszönet, míg én néhány karakterleírás és tablet üzenetek fordításában segédkeztem mindössze. Nos mindegy is, nem ez a lényeg, hanem az, hogy a magyarítás immáron tölthető, oda-vissza működik mindenféle verzióval, innen le is tudjátok tölteni és már csapathatjátok is az assassin... templomos? - mókát, magyar nyelven!

Illetve érkezett hozzám egy nagyobb összegű támogatás a múlt héten, habár válasz e-mail formájában már köszönetet nyilvánítottam az illetőnek, de itt is szeretném megragadni az alkalmat és megköszönni neki a honorálást!