PAYDAY: The Heist Magyarítás Előzetes

Sziasztok! Kezdjük az új évet egy régóta halogatott, parkolópályán pihentetett projekttel. Régóta ígérgetem már, hogy belekezdek a PAYDAY első részének magyarításába és bármennyire is szerettem volna megcsinálni, sajnos mindig más élvezett prioritást és erre már nem jutott időm. Viszont ezt az elmaradást igyekeztem bepótolni az elmúlt 2 hónapban és jelentem, egész jól áll a projekt. Olyannyira jól, hogy a fordítás már teljes mértékben készen van, akár kiadható állapotúnak is nevezhetném. Persze ez azért nem megy csak úgy, a kiadást megelőzően szeretném alávetni egy alapos tesztelésnek, amivel úgy tervezek, hogy még januárban eltart majd. Sajnos mivel a font készlet nem igazán szívleli az ékezetes karaktereket és emiatt előszeretettel váltogatja a kis és kapitális betűket, ezért minden egyes menüponton, dialóguson és soron egyesével át kell verekednem magam, hogy ezeket kiszűrhessem és egységesíthessem. És akkor még nem is említettem az elütések és félrefordítások kiszűrését. Mindezek ellenére a munka halad és remélhetőleg hamarosan már a kész fordítással fogok tudni jelentkezni. Addig is vegyétek szemügyre a magyarítást az alant található néhány képen:

payday1.jpg

payday10.jpg

payday11.jpg

payday12.jpg

payday2.jpg

payday3.jpg

payday4.jpg

payday5.jpg

payday7.jpg

payday8.jpg

payday9.jpg