Grand Theft Auto: Vice City (reVC) Magyarítás

index.jpg

Most sokan biztosan vakargatjátok a képzeletbeli csipát a szemetek alól, hogy 'Várjunk már, hát ennek már nem csináltak régen Magyarítást?' A válasz pedig igen is és nem is. Megjelenése óta több féle magyarítás is készült mind GTA3-hoz és a Vice City-hez is, de emlékeim szerint (amelyben utólag többen is megerősítettek) egyik sem sikerült olyan fényesen, hogy az hithűen átadta volna a játék világát. Persze, fiatalon, míg nem tudtunk Angolul ez is tökéletes mankóul szolgált, legalább azt értsük, miről is makognak a képernyőn. De minél jobban beszéltem az Angolt, annál inkább vált világossá, hogy ezek többnyire fércmunkák voltak. Valamikor 2014 környékén el is határoztam, hogy na ki más, ha nem én, újrafordítom a játékot. Bár neki is kezdtem, mind tudjuk, mi lett belőle (próbálnám elkerülni hogy ne írjam le, mekkora egy lusta fasz vagyok, de képtelenség kikerülni a tényt) Aztán pár hónappal ezelőtt a fordítók Discord szerverén is felmerült ez a téma, ahol Keeperv85 feszegette leginkább, mennyire megérdemelne ez a gyöngyszem egy felfrissített magyarítást. Ezen fellelkesedve ültünk neki és fordítottuk le ismét (feltételezem mi már a tizenvalahanyadikak vagyunk a sorban) a Grand Theft Auto: Vice City-t. A magam módján igyekeztem a lehető legjobb minőségű munkát végezni mind a fordítás és tesztelés során, és nagyon remélem, hogy a ti tetszéseteket is elnyeri majd. Annyit mindenképp hozzáfűznék a témához, hogy a mi fordításunk a reVC féle visszafejtett kódon futó változathoz készült, tehát NE az eredeti játékra próbáljátok meg rákényszeríteni. Biztos vagyok benne, hogy nem fog működni. A reVC beszerzési részéhez viszont már nektek kell ügyesnek lenni, mivel a Take Two szereti törölgetni a különböző letöltési forrásokat, így ehhez letöltő linket nem adnék (legjobb kiindulási pont a Github egyébként) Magát a magyarítást a portálról keresztül éritek el, mint mindig. Jó szórakozást kívánok!