System Shock Magyarítás

 ss_pic0.jpg

A System Shock egy rendkívül kedves játék a szívemnek, melyet kora és korlátai ellenére is élvezettel játszottam végig több alkalommal is. Hiszem, hogy ezzel nem vagyok egyedül, hiszen a Nightdive gondozásában készülő remake is szép összeget kalapozott össze magénak már a Kickstarter kampány alatt is. És habár kissé félő volt, hogy a sok várakozás után milyen végeredményt is kapunk kézhez én úgy gondolom, megérte a belé fektetett bizalom. Látván a végeredményt egy percig sem volt kérdés, hogy szeretnék tisztelettel adózni a játék előtt azzal, hogy amennyiben lehetséges, készítek hozzá egy magyarítást. Bár a nyelvezete a sok idegen kifejezés miatt nem a legegyszerűbb és technikai akadályok is akadtak szép számmal, örömmel jelenthetem, hogy fél év munkát követően olyan állapotba került a fordítás, amit meleg szívvel merek kiadni a kezeim közül. Természetesen mindez nem jöhetett volna létre istvanszabo890629 és Keeperv85 segítsége nélkül, akik szabadidejüket nem sajnálva segítettek a különféle betűtípusok átrajzolásában és a fájlok kinyerésében, illetve azok visszacsomagolásában.

Remélem, hogy ezzel sikerül egy kicsit nagyobb közönséggel is megismertetnem ezt a fantasztikus játékot, amely picit méltatlanul került ki a reflektorfényből az idei év bőséges termését figyelembe véve. A magyarítást a Portál oldaláról éritek el, lentebb pedig ízelítőként találhattok néhány képet a kész munkából: 

ss_pic1.jpg

ss_pic10.jpg

ss_pic11.jpg

ss_pic12.jpg

ss_pic13.jpg

ss_pic14.jpg

ss_pic15.jpg

ss_pic2.jpg

ss_pic3.jpg

ss_pic4.jpg

ss_pic5.jpg

ss_pic6.jpg

ss_pic7.jpg

ss_pic8.jpg

ss_pic9.jpg